Pita me muškarac kao poznatu Baba rogu hoće li mu se nastaviti veza s pokćerkom jer supruga tj. njezina mama ništa ne zna?!
Dakle, oni lijepo svi žive zajedno, a muž jebe kćer iza ženinih leđa sve pod izlikom da mu ipak nije krv.
E sad, što ćeš takvom odgovoriti osim da ako žena sazna može o sebi čitati u crnoj kronici u pasusu teških krvnih zločina.
Zamisli ti takvu izdaju?!
Najluđe od sveg što imaš slučaj gdje svi u kući to znaju i prešućuju i tako svi žive sretni i veseli jer neandertalac ne razmišlja koga sve povređuje oko sebe, glavno da zadovolji taj svoj nagon, poriv.
S druge strane gledajući to može biti i vrsta osvete prema ženi koja ga iritira.
foto: Marija Štrajh
Kako brutalan seks može biti i nasilje te osveta je evo i slučaj mlađeg muškarca koji prebije i siluje starog 70 - godišnjaka za - 100 eura.
Oduvijek su muškarci seks doživljavali i koristili kao oružje kontrole, podčinjavanja i nametanja svoje muškosti.
Da i ne govorim o raznim strahotama osvećivanje neprijateljima silujući im žene.
Zadnji slučaj strašnog pomora i osvete neprijatelju silovanjem male djece i novorođenčadi o kojem smo čitali..
Oduzimanje dostojanstva čovjeku tj. ženama i obiteljima je kroz silovanje.
O čemu se tu radi?
To nije samo moment mržnje i osvete. Zamislite što je u glavi osoba koje čine takva zlodjela, jesu li oni uopće pri sebi.
O kojoj razini primitivizma ovdje govorimo?
O kolektivnoj. Sustavi su odgojili muškarce da mogu sve pa i uzimati silom što nije njihovo. Jednako tako se to i opravdava patrijarhalnim vrijednostima koje su kao civilizacijske.
Dalo bi se zaključiti da živimo u primitivnoj civilizaciji itekako jer eno tamo u Slavoniji se siluju životinje i organiziraju orgije s njima.
Gdje je tu vidljiv civilizacijski pomak osim u tehnologiji? Očito dijametralno suprotno, što smo tehnološki na višoj razini to više primitivni animalni porivi eskaliraju.
Čemu je to tako?
U šumi beznađa i indolencija koja dolazi kroz internetske komunikacije dolazi do fizičkih eksplozija. U šumi dostupnosti opijata gubi se kontrola i granice poštovanja drugih.
U sveukupnoj dostupnosti svega osim ljudske topline imalo poremećeni umovi eskalirat će kojekakvom iživljavanju.
Što se uopće može?
Resetiranje i postavljanje novih postavki za ljudske vrijednosti.
Tehnologiju suziti, a raditi na ljudskoj toplini.
Ipak smo mi sisavci i volimo se grijati uz druga topla tijela.
Dakle ljubav.
foto: Marija Štrajh
....
Marija Štrajh multimedijalna umjetnica koja je od ranih dana tražila način umjetničkog izričaja kroz riječ i izvedbu pa onda i multimediju kako se uz njeno odrastanje tehnologija razvijala. Pa je tako već s 16. godina, turnejom haiku performansa PRVI UDARAC U ZADNJICU obišla sve države ex Yu te izvedbom bila u interakciji s publikom, a sami fem haikui oslobađali su žensku energiju u punom smislu te riječi.
Projekti iz 80-tih IZMIŠLJOTINA u Hrvatskom kulturnom domu u Rijeci, mjuziklu u četiri čina pokazala je kao i STRAH ME JE, interaktivnom rock performansu, potom 90-tih LUTKINA KUĆA 1 i 2, performansima, URLIKANJA te ISPOVJED ISPRANOG MOZGA, kao i off sexy cabaret s parodijom KRV I MED….2000- tih nastavlja koristiti radijski i TV medij kao sredstvo performansa da bi rušila seksualne tabue i ubrzavala svjetske medijske procese detabuiziranja u mladoj HR, pa potom odlaskom u SAD snima kratki film NEW YORK RAFT ON THE ROAD koji je poslije prikazivan na sub festivalima Ispod tepiha u Zagrebu, Rijeci, Osijeku i Splitu, a gdje je spojila na Danima performansa u Rijeci s performansom o ljudskim pravima čime se i film bavi.
U MMSU Rijeka postavlja platformu 22 performansa riječkih umjetnika koji su unutar prostorno velikog autorskog DNA autoričinog ključa pod nazivom METAFIZIKA KRVI ILI KLJUČ DNK gdje objedinjava riječke performere u glavnu DNK spiralu.
Potom slijedi niz organizacija kao što su Kultur šok 2014. te subverzivnu festival performansa NA RUBU gdje objedinjuje umjetnike te svoj performans o žrtvama koncetracionih logora JADNOVO.
U međuvremenu u vlastitom prostoru na otoku Krku registrira galeriju ART AVANGARD gdje prvih godina ustupa promociju akademskim i drugim umjetnicima da bi nakon smrti oca koristila vlastiti prostor kao neovisni od institucija, političkih i drugih tzv.muških alata kao vremensku i prostornu crtu za instalacije za istraživački rad i neovisne izvedbe kao što su CONTACT ME gdje iskušava vremenske uvjete na instalaciji koja opstaje nesrušena godinu dana, potom JUST ONE CALL, FLOWERS 2034 te na kraju i aktualnu ANIMAL ART ACADEMY gdje psi slikaju.
Inače je diplomirala medijski management u Zagrebu, okultne teozofske škole te stekla 7 stupnjeva eksterne chi kung naobrazbe kao i arhatic yogu u SAD-u.
2023. svoju digitalnu umjetnost je izlagala u galerijama diljem svijeta, NYC artexpo, Miami, Los Angeles, potom SVISS artexpo na glavnom kolodvoru, u Berlinu te Dubaiju.
Napisala je knjigu intervjua “Rock n Stock generacija” kao i vegansku kuharicu te je ušla u međunarodnu antologiju književnih kratkih formi pričom KIHAVICA. Objavljivala u književnim časopisima i portalima, a trenutno piše za mojzagreb.info i adriapress.hr.
foto: osobni album Marija Štrajh